Tuesday, 18 October 2011

Monday, 10 October 2011

Skyscraper – Demi Levato

Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it’s ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?
[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like i’m made of glass
Like i’m made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!
[Demi Lovato]
As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?
All my windows, still are broken
But I’m standing on my feet
[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I’m made of glass
Like I’m made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!
[Bridge]
Go run, run, run
I’m gonna stay right here
Watch you disappear, yeah
Go run, run, run
Yeah it’s a long way down
But I am closer to the clouds up here
[Demi Lovato]
You can take everything I have
You can break everything I am
                                                                        Like I’m made of glass
Like I’m made of paper, Oh
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

Friday, 7 October 2011

raya punya cerita part 2.

sambungn entry...
alhamdulilah..raya tahun ni,kami dpt bercuti ke perak...tmpt asal,kami adk beradik...SITIAWAN,PERAK...hampir 10 thn tinggalkn sitiawan..n sitiawan dh berubah 100%..dulu,klu nk shopping,cuma ada fajar,billion but now..semua dh da....giant,the store,tesco n kamdar n mcm2 lagi..kami hmpir2 sesat kt sana cz jln totally,dh berubah..memang membangun..ok,tujuan asal kt stwn nk jumpa ngn jiran2 lama,n kwn2 lama abah kt sana...so,btolak dr jb,kol 5 ptg n sampy stwn dlm kol 12 tgh mlm...keeskn arinya,bermula operasi beraya umah jiran2 n kwn2 lama abah...opss,kmi stay kt hotel..ala hotel biasa2 je...drmula kol 10 pagi,sampy kol 7 mlm,barulh kami abs beraya..lebih dr 10 buah rumah...penat but fun,cz jumpa ngn jiran2 lama..byk kenangn lama terimbau..hehe...terutama abah n mak lh..kami adk beradk2,cuma jdi tukang senyum n ketawa sahaja....hehehe:)...ikot rancgn asal,on the nxt day,nk pegi pulau pangkor..tp semua dbatalkn cz kami sekeluarga kecuali naim,diserang cirit birit n muntah2..myb terlalu byk minum air oren kot...hehe..so,aktiviti ke pangkor tpksa dbatalkn...kami ke lumut je,tu pn,xlma cz semua dh xsihat..muka masing2 pucat...balik dr lumut,semua abskn masa dbilik..tido..hmmmm..ari selasa,,kami berangkt pulng ke jhr...singgh kjp kt telur intan..jumpa kwn lma n jiran lama kami...kt bawah ni,adalh sekeping 2 keping gmbr masa kt stwn...:)










muka menahan kesakitan..hehe






















pas balik dr stwn..keeskn harinya,aq ngn mak g klia...sending my cousin..dpt belajr kt jordan..xdpt g jordan,cukuplh antr ke klia je...da jgk gmbr2 kami...:)







muka merajok:P






n pnhujung raya dkampung..open house...umh pak itam


jumpa lgi tuk entry raya punya cerita part 3:)

Thursday, 6 October 2011

ketenangan malam....

hati aq,tenang mlm ni..xmcm mlm2 y lepas..penuh ngn air mata tanpa aq th sebabnya..YA ALLAH,untuk  mlm2 seterusnya,KAU berikn ketenangn pada aq seperti mlm ini...amin..:)

Tuesday, 4 October 2011

someone like you

I heard, that your settled down.
That you, found a girl and your married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things, I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold it back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited.
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
That for me, it isn't over.

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best, for you too.
Don't forget me, I beg, I remember you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah.

You'd know, how the time flies.
Only yesterday, was the time of our lives.
We were born and raised in a summer haze.
Bound by the surprise of our glory days.

I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face & that you'd be reminded,
That for me, it isn't over.

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I remember you say:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead", yay.

Nothing compares, no worries or cares.
Regret's and mistakes they're memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you.
Don't forget me, I beg, I remember you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you too.
Don't forget me, I beg, I remembered you say:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yay yeh yeah.


Wordless Wednesday

                                                                             
just smile:)

Sunday, 2 October 2011

raya punya cerita...

syawal sudah pun melabuh tirainya untuk tahun 2011..kejap je rasanya yek...bahang berpuasa selama sebln pn,rasa mcm kejap je berlalu..hmm..xsabar rasa untuk menanti ramadhn n raya untuk 2012...banyak perkara y menyeronokn berlaku sepanjang bulann 9..


kt bawah ni,menceritakn suasana raya yng aq lalui..hanya ALLAH je thu perasaan aq,masa mymbutnya..:)















nnt kemunculan raya punya cerite bhgian 2 k..:)